Pasta Posto Vegetarion Lagiiii

Pasta Posto Vegetarion Lagiiii



Assalamualaikum dan salam pagi jumaat untuk semua nya yang sudi berkunjung kesini,selamat berpuasa ya rasanya sekejab saja dah hampir seminggu kita menunaikan ibadah puasa ni bermakna ada lagi 3 minggu untuk sampai ke syawal apa yang adik blogger sediakan untuk menyambut syawal yang mulia ni ya,bagi kak Noor belum pun ada apa2 persiapan pun hari2 sibuk dengan melayan menu anak2 ni lepas satu2 tapi sebagai ibu kita kena lah jugak mengikut sebab kalau tak selalu pun berkumpul macam ni bila dah diaorang jauh baru lah terasa kekurangan ahli keluarga,jadi dalam bulan puasa sessi menjamu anak2 lah disamping bertadarus bersama2,makan tu makan jugak kan bekalan akhirat nak jugak dicari..

Hari ni kak Noor nak kongsikan menu fav budak2 ni pasta vegetarion,tak payah susah2 guna daging or ayam boleh jugak kita guna kekacang,samaada bake bean atau kacang kuda ni,sebelum ni kak Noor dah buat dan boleh tengok resepi SINI ya,cuma kali ni akak tukar bentuk je dulu spaghetti tapi kali ni masih lagi kategori pasta,apa tu nama nya !! curly pasta ke hahaa tak hingat langsung ni.tak kisah lah tu janji pasta



Kak Noor pun suka pasta ni sebab takde daging dan ayam,dah boring rasanya makan daging ayam,nanti sekali lagi kita cuba buat pasta yg bubuh ikan pulak hehe
UNTUK ADIK2 AKAK SEMUA SELAMAT BERAMAL DAN SELAMAT MEMASAK UNTUK FAMILY TERSAYANG KERANA KALAU KITA MEMASAK SENDIRI LEBIH MENGERATKAN IKATAN KEKELUARGAAN SESAMA KITA SEBAB KITA MEMASAK DENGAN PENUH KASIH SAYANG, HANYA SESEKALI TU BOLEH LAH MELAWAT BAZAR RAMADHAN UNTUK MENGHILANGKAN PENATTTTTTTTT HEE

8 comments:

  1. Assalamualaikum Noor;
    Nampak sedap dan terliur Kak Lin..

    ReplyDelete
  2. salam k.noor...
    akak sihat ke..

    Alhamdullilah setakat semalam ucu belum lagi beli lauk tunjuk2...tapi tak tau lah hari ni.....:)

    ReplyDelete
  3. Kak Noor..
    Teringat ibu sue la...Kalau ibu kan, mmg seboleh2nya akan cuba memberi yg terbaik kan utk anak2...

    Sue x pnh try lg pasta mcm ni..Simpan resepi dl..Nnti2 bleh try...

    ReplyDelete
  4. Menariknyaaaaa pasta akkk.....nmpk sedap sangat.....tahan..tahan.....hihihihi

    ReplyDelete
  5. waduh kak Noorku cayanggg.... cantiknya hidangan pasta kakak nih!

    ReplyDelete
  6. Slmt berpuasa k.Noor.seronokkan bila anak2 berkumpul....meriah..
    pasta....bulan puasa ni belum buat lagi....tunggu anak2 minta.

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home