Sekitar Graduation Maisarah My Second Doter @ Bath University UK..

Sekitar Graduation Maisarah My Second Doter @ Bath University UK..



ASSALAMUALAIKUM adik2 dan rakan blogger semua,alahai rindu nya nak berjumpa semua adik2 akak kat sini tapi kesuntukan masa tidak mengizinkan akak mengupdate blog masa kat UK baru ni,Alhamdulillah akak dah selamat sampai  semula ke rumahku syurgaku tengahari semalam setelah sepuluh hari di perantauan,yalah walaupun indah dan cantik negara orang tapi tak sama dengan dengan keindahan dan kecantikan jugak keselesaan negara kita sendiri,dipendekkan cerita gambar diatas ialah semasa perjalanan menuju ke Bath Abbey tempat majlis graduation tu berlangsung,sempat lagi berposing sana sini..




Wajah2 ceria anak2 bersama mama dan bapa tkde orang nak bergambar terpaksa ambik sendiri lah hahaha




Otw tu ternampak bunga yang cantik menarikss ni tak buang peluang lah snap sana sini
Orang tak kenal takpe kan gohead je heeee



Maisarah bersama Ibu dan Daddy senyum sejemput hahaa..



Bersama her classmate Singaporean acara wajib bergambar heeee..



Masa ni dah masuk ke Bath Abbey cari2 nama terjumpa jugak nama 
Maisarah Mohd Naim  dicelah2 nama lain,adusss sikittttttt bangga lah jugak hati Ibu ni heee



Tak berpeluang tengok secara berdepan terpaksa tengok tv je oklah tu janji ada tempat duduk kan..




Lepas majlis tu sempat lagi berposing sana sini tanpa peduli orang lalu lalang
lagi sekali orang tak kenal kita kan so gohead je..



Ni candid ke ape ni termuncung2 mulut gue tu adussss!!!



Masa bergambar ni ada jugak sorang pakcik Omputih turut mengambil gambar kami 
Relakan je sebab gambar ramai no hal kot,entah dimana yg dia tertarikss tu mungkin sebab kopiah 
Bang Haji gue kot hahaha perasan lebih...


Senyum sampai tak kering gusi ni makcik dan pakcik...


Pantang tengok bunga yg cantik pasti nak ambik gambar je lagipun sayang lah kat tempat kita takde bunga 
gantung mantung ni kan hee

Ok lah cukup lah untuk kali ni gambar2 yang akak kongsikan insyaallah jumpa lagi di lain entry
Dapur masih belum buka tau tengok gambo dulu ya hehe..

22 comments:

  1. salam kak nor cyggg..wahh congrate utk ank akk yer..smoga trus berjaya dimasa akan dtg..pic molek2...ank akk pun chumellll..masing2 mcm ada kacukan cina la..:)

    ReplyDelete
  2. wlikmsalam cayang zila jugak ni rindu nya kat adik comey ni
    macihhhh ya alahaiii betul lah tu kacukan cina zila oiiiii ayoyo..

    ReplyDelete
  3. Salam, Kak Noor. Tahniah untuk anak Kak Noor dan sekeluarga yang pastinya menjadi tulang belakang kejayaan beliau. Semua pasti berbangga dengannya, kan.. tahniah sekali lagi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlikmuslam Sari cayang..
      macih ya alhamdulillah semoga berjaya jugak dlm hidup nanti thanks sudi tinggalkan jejak kat blog akak ..:)

      Delete
  4. Salam ...
    Alhamdulillah ,seronok tengok ..dan Tahniah Kak Noor sekeluarga.

    ReplyDelete
  5. kekeke...kelakar jugak akak ni ye...tergelak2 saya masa baca entry ni..heheheh...seronok ye kak dpt jumpa anak2....

    tahniah buat putri akak ...moga berjaya dlm kerja pulak lepas ni ye..hehehhe

    ReplyDelete
  6. tahniah utk puteri akak . satu familly berkaca mata ek?
    kalau jadi T pun bangga bila anak anak berjaya.

    moga dorang terus berjaya dan jadi anak yg solehah. amin...

    ReplyDelete
  7. salam k.noor.. tahniah, mesti berbunga-bunga hati k.noor ye tengok kejayaan anak kan.. semoga anak k.noor menjadi anak yg solehah, yg berbakti pada kedua org tuanya.. chaiyok dik!

    ReplyDelete
  8. Tahniah kak .... mama ngan ayah yang senyum melebar2 ni .

    ReplyDelete
  9. Hi Kak Noor, Tahniah kepada puteri akak dan sekeluarga.
    Anak akak comel dan manis.

    Welcome home and have a nice day. regards.

    ReplyDelete
  10. Congrats buat kak Noor dan puteri kak Noor... akhirnya berjaya menggenggam ijazah... semoga berjaya dalam kerjaya yang diceburi.

    ReplyDelete
  11. Salam.. Suka melihat akak sekeluarga yang ceria sangat. Memang perempuan dan bunga, tak dapat dipisahkan.. Tahniah buat puteri akak kerana telah berjaya dalam pelajaran. Semoga dia akan terus berjaya dalam kerjaya yang akan datang..

    Muka anak2 akak semuanya seiras muka Kak Noor.. :)

    ReplyDelete
  12. seronoknya kak noor tgk gambar2 kat negara omputih...bila la agaknyer ble sampai ke sana...

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum Kak Noor,
    syukur alhamdulillah....sekalung tahniah buat Kak Noor sekeluarga, Yatie tumpang gembira dan berbangga dngn kejayaan ini..semoga anak akak terus berjaya dlm apa jua bidang yg diceburi..Aamiin..

    ReplyDelete
  14. As salam K.Noor,
    bestnya sy tgk...tumpang gembira la ngan kejayaan anak akak....
    sure maknya bangga kan....alhamdulillah.....:)

    ReplyDelete
  15. tahniah yek buat anak kak noor ! happy for u too

    ReplyDelete
  16. As'salam Kak Noor

    Alhamdulillah...sejuknya rasa hati ct andai ct ada ditempat kak Noor waktu itu. Turut menumpang kegembiraan dan bersyukur sebab anak kak Noor berjaya juga akhirnya. mudah2an anak ct juga akan sampai keperingkat seperti ini nanti...insya'Allah

    Tahniah dari ct untuk kak Noor dan juga anak2 kak Noor :)

    ReplyDelete
  17. Tahniah buat Maisarah Mohd Naim!semoga berjaya dlm bidang kerjaya kelak. tahniah juga buat k.Noor & suami...berjaya mendidik anak-anak....menjadi kebanggaan buat ibu bapa.sy tumpang gembira juga.

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home