Peria Albino Cantik Menarik Tapi Tetap Pahit...

Peria Albino Cantik Menarik Tapi Tetap Pahit...


ASSALAMUALAIKUM 
Salam pagi rabu untuk semua nya ya..
Hari ni nak kongsi gambar peria ni je, baru ni akak ke Supermarket ternampak peria yang cantik ni, terus tertawan dan beli dua pek,  macam sayang je nak masak sebab cantik sangat.
Tapi  nak jugak rasa so semalam akak masak lah memang sama saja lah rasa nya dengan peria hijau tu, cuma warna nya saja yang macam albino.




KAT tempat adik-adik semua pernah tak nampak peria yang warna macam ni??
Dunia dah akhir zaman dah macam2 kaler sayur kita nampak sekarang ni kan, jagung pun akak pernah nampak warna purple, tapi tak sempat nak snap gambar, tak berani nak beli jugak sebab warna nya terlalu heavy hahaa takutttt...

Ok lah selamat memasak untuk adik2 semua ya..
SALAM SAYANG DARI KAK NOOR
BIZI-BIZI DENGAN CUCU SEKARANG NI MASAK PUN CINCAI JE..


8 comments:

  1. 1st time tgk peria ni k.noor, apalagi nak mknnya...mungkin yg kawin2 kut...tu dia jd gini gaknya....

    ReplyDelete
  2. Mak aihh... 1st time tgk..cntik
    .heee..nk mkn pun segan mcm ni..

    ReplyDelete
  3. Aik peria pun ada penyakit albino jugak ke kak hehehe tp tula mcm akak cakapla kaler apa pun dia tetap pahit hu3

    ReplyDelete
  4. Siyes kak noor.....mmg adda xpernah tengok peria cmni...
    Pape pun walaupun pahit..sedap bila dimakan...

    ReplyDelete
  5. Kali pertama tengok kak noor.... tapi saya suka sangat peria :)

    ReplyDelete
  6. salam kak noor..memang first time la tengok peria albino ni..

    ReplyDelete
  7. 1st time nampak ni kak Nor,
    peria tu sayur peberet saya gak tu.
    kalau saya, tak berani nak mkn kot.. sayang pun ye jugak
    bile tengok kaler dia cantik sgt mcm tu.. dah macam unik pula tengok.. hahaha

    ReplyDelete
  8. terkejut tengok peria albino tu,ingat org je ada albino.serius ni 1st time tengok kak.

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home