Terimakasih Majalah Aroma Bagi Peluang Pada Kak Noor

Terimakasih Majalah Aroma Bagi Peluang Pada Kak Noor


ASSALAMUALAIKUM  dan salam manis untuk semua nya.
Hari ni maktok nak kongsikan sikit berita gumbira, maklum lah dah tua-tua ni baru nak masuk majalah , terimakasih banyak-banyak untuk majalah Aroma yang sudi bagi peluang pada kak Noor kali ni, sebenarnya kak Noor sendiri belum terbeli majalah ni sebab kat Brunei ni belum keluar, agak lambat mungkin akhir bulan ni kot, gambar yang ni akak copy dari rakan Fb yang sudi tag kan kak Noor, memang teruja lah sesekali masuk majalah kan, dulu-dulu masuk majalah jugak tapi majalah sekolah je heheee...




KALAU tak salah akak ada lebihkurang 10 resepi akak dalam ni, boleh beli ya kalau ada yang ternampak majalah Aroma Mac ni ya, nanti akak du update baru bila dah dapat majalah nya betul-betul hehe...

16 comments:

  1. Tahniah Kak Noor.. memang dah sepatutnya akak ke depan..

    ReplyDelete
  2. Amboi maktok….makin meletok le pasni dah jadi ala2 retis masuk majalah ni. kena p sg liang mitak autograf siap2 ni sebelum femes (nanti tak kenai cheq dah). hehe jgn mare knoor. gurau2 manja dgn org glamer ni

    ReplyDelete
  3. Tahniah Kak Noor... glamor laaa

    ReplyDelete
  4. Salam Kak Noor...tahniah dari saya. :). suka juga susun letak blog kak Noor yg berwajah baru ni...cantik.

    ReplyDelete
  5. SALAM singgha kak norr tahniah sekali lagi .. nanti masok tv lak... hihi... dah lam dah wani nak tahu ... mcm mana sampai boleh menetap di brunei ..suami kak noor orang brunei ke//

    ReplyDelete
  6. Tahniah k.noor.. semoga terus sukses

    ReplyDelete
  7. Tahniah k.noor.. semoga terus sukses

    ReplyDelete
  8. Tahniah akak...jgn2 diberi peluang..selamat maju jaya

    ReplyDelete
  9. wah tahniah dah ala2 retis gitu yer kak!

    ReplyDelete
  10. Tahniah Kak Noor,glamer la lepas ni.

    ReplyDelete
  11. tahniah, emm boleh beli sbg koleksi ;)

    ReplyDelete
  12. salam kak noor..

    wah, tahniah la keluar majalah..sya pun tumpang seronok juga..

    ReplyDelete
  13. Tahniah Kak Noor.... tak sabar nak tatap air tangan Kak Noor di majalah... nanti kalau majalah sampai Lahad Datu, nak beli satu untuk kenangan.

    ReplyDelete
  14. awesome... terbaik lah kakak...
    bila saya nak masuk majalah ni...
    hihihi...

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home