Selamat Berhujung Minggu

Selamat Berhujung Minggu

Assalamualaikum dan salam sabtu
Hari ni tiada aktiviti dalam rumah
Jadi jom kita santai-santai luar rumah kaknoor
Kat koridor je lah ya 
Sambil ambil angin dan wangian bunga dari anak-anak
Sempena anniversary semalam 
Tak habis lalgi ke cik noyah oiii ceta anniversary 
Sampai dah muntah-muntah orang baca hahaha

 

 

 

 

 

Alhamdulillah mesti semuanya kenyang makan angin koridor kaknoor kan!!  Heheehe jangan marah lah diujung minggu ni happy kan hati anda supaya sentiasa muda dan ceria, awet muda tau kalau hati kita sentiasa bersangka baik dan senyum selalu ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜€๐Ÿ˜‰

Selamat beehujung minggu ya adinda semua..

14 comments:

  1. SELAMAT BERHUJUNG MINGGU NOOR..CANTIK BUNGA2 HIASAN KORIDOR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bunga baru P biasa lah mesti kena letak kat koridor hehe

      Delete
  2. Subhanallah cantiknya munge..koridor pun nmpk cantik sgt..belum tengok deco rumahnya mesti lagi cantik.hehehe

    ReplyDelete
  3. Subhanallah cantiknya munge..koridor pun nmpk cantik sgt..belum tengok deco rumahnya mesti lagi cantik.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diluar je cantik PK dalam rumah biasa je pun

      Delete
  4. Cantik2 bunga kat rumah Kak Noor. Selamat berhujung minggu kak Noor

    ReplyDelete
  5. Cantiknya la hai bunga kak noor.. Suka tengok.. Pandai kak noor menghias ❤️

    ReplyDelete
  6. Suka tengok bunga2 tu cantek ...makan angin kat koridor kak noor...ok juga cantek dan luas.

    ReplyDelete
  7. Suka tengok bunga2 tu cantek ...makan angin kat koridor kak noor...ok juga cantek dan luas.

    ReplyDelete
  8. cantiknya bunga2 kat rumah kak Noor nih.. kalau sampai rumah kak Noor maunya petik sekuntum dua bunga tu..

    ReplyDelete
  9. Ini dikatakan menghargai apa juga yg org bagi KakNoor
    Apa lagi dari anak-anak.

    Sweet semuanya dipandang mata

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home