Satay Buahan

Satay Buahan

Assalamualaikum
Hari ni kak noor nak kongsikan dessert paling senang
Cepat je siap tak payah nak masak-masak
Sesuai sangat untuk anak-anak yang tak suka makan buah
Buat macam ni mana boleh sda selera dan jatuh hati 
Boleh try lah mana tau berjaya menarik minat anak-anak kan

 

 

 

 

 

 

Jom sesekali melayan buah ni 
Manis pun semuanya asli dan original 
Kalau ada majlis kecil-kecilan kat rumah bolehlah buat macam ni untuk menarik minat orang nak makan 
Boleh try pada yang ada anak kecik tu kann


17 comments:

  1. Kak Noor, cantik dan menarik buat buah-buahan macam ni. PH sebenarnya tak minat sangat dengan buah. Tapi kalau dihidangkan dengan satay buahan cam tu, ish! mesti makan banyak hee..hee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahaiii kenapa tak minat buah PH
      kat rumah ni mesti kena ada buah
      anak kaknoor suka sangat buah tapi mama nya taklah suka sangat cuma kalau ada tu memang makan lah jugak hehe, lebih suka ulam lagi dari buah dah tua2 ni Mek PH

      Delete
  2. Cara macam ni bagus. Nak ajar anak makan buah ๐Ÿ˜ƒ kalau asyik makan jajan je kan tak sihat.

    Buah buahan ni banyak manfaat untuk budak budak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sangat kan Mazni cuma itu lah kadang2 saja rajin buat macam ni
      selalu nya taklah rajin sangat pun heheee
      tapi mungkin orang muda lebih rajin kot

      Delete
    2. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  3. sedap simple... cicah ngn coklat sedapnya heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau cicah coklat memang larissss sangat ni Dana
      best tu tapi dah tak asli dah lah kann

      Delete
  4. Memang kakakku nan satu ini kreatif yang amat sangat! Ada jew ideanya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lahaaiii kreatif apa nya Mie
      sekadar buahan je punnn kannn

      Delete
  5. Simple je bendanya, tapi kalo dah jenis malas ni semua tak jadi kot, haha...sayalah tu.

    ReplyDelete
  6. Kalau malas makan gitu je lah Zimah
    Janji makan buah ye dak hahaha

    ReplyDelete
  7. Wah.. Kak noor. Sedap ni. Dapat makan dengan choc.. Walllaa! Nikmat! Tapi kos pun boleh tahan hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ditambah coklat mmg power sngt ni Reen kann

      Delete
  8. Menariklah KN.... Tapi yelah, bila buat makan makan kat rumah kadang tu mana sempat nak cucuk buah ? huhu..... Sudahnya biar longgok je dalam pinggan haha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha lucu lah Hainom jgnlah longgok je
      Sesekali cuba lah buat mcm ni
      Mesti terlajak larisss

      Delete
  9. Bukannya budak-budak aje, mak budak pun tertarik tengok satay buah-buahan ni, KakNoor.

    Macamana ni KakNoor... nak masuk dapur pun malas inikan pulak nak buat buah-buah gaya ala-ala satay gini. Kalau ada jual, saya beli ajelah ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Md cayang..
      Kaknoor seharian didapur ok je
      Kalau malas kedapur mmg semuanya beli lah tu
      Ayooooo.
      Kalau mmg MD lah org pertama kaknoor offer haha

      Delete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home